Get your own Digital Clock

sobota, 21 listopada 2009

Światowy Dzień Życzliwości



Dziś Światowy Dzień Życzliwości.

Pamiętajmy, więc o dobrym słowie dla każdego.
Znajdźmy dla innych, choć trochę naszego, tak cennego w dzisiejszym świecie czasu.
Okażmy życzliwość w domu, w pracy, na ulicy...bo życzliwość rodzi życzliwość!
Pamiętajmy o promiennym uśmiechu i miłym geście.
Dzięki temu życie staje się lepsze, przyjemniejsze i bardziej radosne!

We Wrocławiu ten dzień obchodzimy niezwykle hucznie!
Imprezy, koncerty, warsztaty, wspólne zabawy...
A jak to jest w Waszych miastach?

źródło: terazwroclaw.pl

3 komentarze:

  1. U mnie(nie miasto,tylko miasteczko,ale dość duże) też jest fajnie.Ja np.dzisiejszy dzień spędziłam następująco:razem z przyjaciółką rano poszłam na warsztaty malarskie(ok.2 h),potem poszłyśmy do galerii sztuki,gdzie dzisiaj specjalnie była ona dostępna dla wszystkich i bilety były za darmo.O 15 poszłyśmy na festiwal,gdzie: śpiewałyśmy,tańczyłyśmy,brałyśmy udział w aukcji. Potem był występ naszego miejscowego kabaretu.Dopiero jakieś 20 min. temu wróciłam do domu.Zabawa jest świetna-i podobnie jak w Wrocławiu-obchodzimy ten dzień hucznie!!! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. W Kołobrzegu wogóle nie jest świętowany ten dzień

    OdpowiedzUsuń
  3. sprawdź pocztę słonko :)

    OdpowiedzUsuń