Get your own Digital Clock

czwartek, 17 września 2009

NIC NIE JEST TAKIE NA JAKIE WYGLĄDA by Oshin

Taki wierszyk napisałam, to może też tyczyć się relacji M&U gdzie wszystko z zewnątrz wygląda inaczej niż jest naprawdę, ale czy to naprawdę do jakiego dochodzimy jest prawdziwe? Świat jest bardzo skomplikowany i "Nic nie jest takie na jakie wygląda"

Oshin


Nic nie jest takie na jakie wygląda
Powiedział do mnie mędrzec
Gdy przez łąkę szłam
Usiądź przy mnie i popatrz
I powiedz co widzisz
A ja udowodnię, że złudny twój świat
Usiadłam przy nim
Milczałam przez chwilę
Wpatrując się w kamień, co przy drodze stał
A potem wstałam i rzekłam do starca
Głaz to zawsze będzie głaz
Wielki i ciężki, i nie do ruszenia
Chyba 10 mężów trzeba by
Wiec nie mów starcze, że ułudą wszystko jest, co widzimy
Bo i niezmienne elementy są
Starzec uśmiechnął tylko się do mnie
Podszedł do głazu, powoli go pchnął
10 mężów? Powiedział niedbale
a głaz jakby ożył, jakby drgnął
zaczął się toczyć, obracać powoli
patrzyłam na to, nie wierzyłam wciąż
Nic nie jest takie na jakie wygląda
Starca nie było, został tylko głos

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz