Get your own Digital Clock

czwartek, 3 września 2009

Rymy KlaryV cz.18

*

Miśka3 mówiłaś, że od nas umykasz,
ale nie sądziłam, że tak szybko znikasz,
kochana pogody w sercu i na dworze
wracaj , składaj rymy, bo bez CIEBIE gorzej
utrzymać nam będzie rymów atmosferę,
brzemię to dotkliwe, a ramion niewiele.

*

Zmykam w tło kochani, już tęskniąc za Wami,
mówię Wam dobranoc, Marków życząc na noc,
a TOBIE Lukashu - wisienku blogowy
co sobie zamarzysz, co przyjdzie do głowy

*

Dzień dobry, przecieram oczy,
blog nie spał wcale tej nocy!
Nawet fakt, że poniedziałek
nie przeszkodził temu wcale.

*

babyblue o jejusiu
pojawiło się na blogusiu
przy okazji wejście smoka
dwutysięczny wpis nieboga
pod tak długim nie widzeniu
nam zrobiła, w blue odcieniu.

Witam nocno-dzienną wartę
drzwi na oścież już otwarte
kuszley, 4ever, Lucy, ŻAK-u
każdemu po wielkim buziaku
:***

Teraz w tło uciekam panie,
najpierw będzie szykowanie,
później praca i śniadanie,
Świat Seriali, mam nadzieję,
uwagami się podzielę
incognito podczas pracy,
teraz zmykam, pa Rodacy :***

*

Mam ja Świat Seriali, muszę Wam powiedzieć,
choć w pracy, nie mogłam nawet cicho siedzieć.
Witam CIEBIE carmen, za newsa buziaki,
widzę mnie ubiegłaś, zamiar miałam taki,
aby dać znać Dziubom, o czym w piśmie stoi,
ale TOBIE carmen, to lepiej przystoi

No a tak w ogóle, to ja z pracy klikam,
to ja KlaraV, no i teraz znikam

*

Tyle na blogowym forum teoryji,
tyle, ile nas userów, mówię moi mili,
ja teorię jedną wysuwam od razu,
kapcie pospadają, scenarzyści czadu
dadzą, że my biedni, choć tysiąc hipotez
oczy wybauszym, pozbędziem się protez :)))

KlaraV incognito zza laptopika
śle po buziaku, a teraz znika :***

*

No i mój horoskop,
który tu, na blogu,
spełnia się od razu,
a ja miałam szkopuł
czy co carmen pisze
albo wkleja tylko,
sprawdza się czasami,
a poszło tak szybko,
ledwo przeczytałam
- minut kilkanaście
i jol mi pochwałę
sprawiła, a właśnie
tak to w horoskopie
stoi jak ta lala,
że w nowym tygodniu
czeka mnie pochwała

Z tła gdzie tlą się nas tysiące
KlaraV śle wszystkim slońce

*

Lucyno a co to, że zmieniłaś zdanie,
przecież gdy ja Klara, tak “anonimowo”
miało bez tytułu być me powitanie,
“JWE :*(tu buziak)” - to jest Twoje słowo.

Dziubeczki Kochane, Wy mnie przeceniacie
chyba, że wskazania horoskopu znacie
i nie checie żeby doszło do burd wcale
i tak zachwalacie, moj pożal się, talent.

Co do magazynu, który też nabyłam,
w pracy tak “gorąco”, że się zagłębiłam
niestety w papiery, a nie “Świat seriali”,
w domu na spokojnie zrobię teścik Mai.

Nadal w tle,bo praca trzyma
KlaraV - dzielna dziewczyna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz