Get your own Digital Clock

sobota, 5 września 2009

Rymy KlaryV cz.20

*

Dzień dobry Kochani, o widzę, że śpicie
miłego dnia dla Was, jak się obudzicie,
a kuszley dziękuję, że mnie powitała
witam CIEBIE również, moja kuszley mała :***

*

Zaciskam piąsteczki
i palce u stóp,
żeby mój horoskop
spełnić mi się mógł.

Sukces zawodowy
i w miłości także
wróży mi horoskop,
ale czas pokaże,

czy taka odmiana,
taki dar od losu,
będzie mym udziałem
jak i wielu osób,

co swój znak podwójny,
ponad wszystko chwalą,
a ten znak zodiaku,
rybami nazywają.

incognito KlaraV
prezydent na schwał

*

Witam Dziuby moje
przeczytałam newsa
teraz na Michaela
pogrzeb już wyruszam,
w tej sentymentalnej
podróży pop Króla
towarzyszyć będzie
Jego twórczość, która
miliardy na świecie
szczerze poruszyła,
także w mojej duszy
piętno odznaczyła.
[*]

*

Dzień dobry, witam od rana
widzę, że otwieram sama.
Nie ma sprawy, wietrzę, parzę
kawę, śniadanie Wam niosę w darze,
dziś ser, szynka, pomidory
smaczny chlebek, a kto chory
to jogurcik pyszny czeka,
ja za chwilę już uciekam.

*

…do szpitala, proszę Pana
ale tylko na badania,
nie zasilę grupy chorych
co na naszym blogu stoi.

Choć dziś w nocy grzmoty, burze
życzę każdej bloga córze,
dnia miłego, słonecznego
i do tego przyjemnego

*

wiolkaz przecieram oczy,
czy to Ty czy mnie coś morczy?
Z rana rym taki przepiekny,
aż mi serce mało pęknie
z dumy, no a kuszley miła
toć to ona otworzyła,
ale z rana tak bez kawy
niewyspanam, bez obawy
zwracam honor, kuszley miła
dziś nam bloga otworzyła.

Z pracy gdzie papierów tysiące
KlaraV, macie może slońce?
Bo u mnie niestety śpi,
za to leje no i grzmi

*

Ponownie się z tła wyłaniam,
bo się jeszcze nie witałam:

apsik, juno, kuszley, ewa,
Renata z cyfrą(001) ta biedna
pod cyber obstrzałem była,
Paja,jol, no i Lucyna,
małgosia-mz., 4ever,
goscc,jutrzenka oraz mad
to cały poranny skład.

Dla was wszystkich moi Drodzy
oraz dla tych co wciąż w TLE
KlaraV obrad owocnych,
pozdrowienia cmokiem śle :***

Podczas pisania tego wymiennika
pewnie doszła dziewcząt zgraja,
z tymi również sie powitam
to na tyle, no więc znikam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz