Get your own Digital Clock

piątek, 4 września 2009

Rymy KlaryV cz.19

*

Po lekturze trzystu wpisów
incognito i normalnie
muszę z Wami uwagami
się podzielić, niesłychane
jak blog działa, to fenomen
w świecie naszym wirtualnym,
on zachęca do czytania
w życiu najbardziej realnym.
Sama po tylu komentach
przeszukuję sieć globalną,
aby w „Zmierzch” się zaopatrzyć
- polecane to czytadło.

Inne wnioski? Już podaję
nowy amant się szykuje
lecz on dla mnie, mi wybaczcie,
zbyt Polsatem zalatuje.
Uraz mam w swej głowie po tym
jak w miłości tej, no pierwszej
był tam chyba psychologiem,
źle kojarzy mi się, wierzcie.
Może w tym naszym serialu,
scenarzyści błagam panów,
coś się zmieni i nareszcie
zmienię zdanie o tym panu.

A poza tym nowy numer
„Świat seriali” się pojawił.
Tekst Józefa „chcę giwerę”
- ten najbardziej mnie rozbawił.
W końcu doszłam i do testu
naszej blogowiczki Mai,
muszę przyznać, że test trudny,
szczegółowy, lecz nie nudny.
A ponieważ ciągle w pracy
KlaraV, przeważnie w tyle,
nie mam kiedy i dotychczas
oglądnęłam raz Brzydulę.
Skutek taki, że test zdałam
rzec by można połowicznie,
co wiedziałam, to wiedziałam,
celowałam strategicznie.
Na warunki w jakich „żyję”
sama sobie brawo biję

Blog kochany się rozrasta
mała_pysiowa doszła do nas.
O jej duszę dzielnie walczył
KOM i NieCap w pocie czoła.
Legla jednak urokowi
KOM-u Pysia ku rozpaczy
martham z NieCap, która sobie
tej zniewagi nie wybaczy.

A na blogu w dzień powszedni
o jedzeniu ciągle mowa,
ja domagam się ostrzeżeń
od czytania, ja nieboga
tyję widząc co tak dymi
i zapachem się u nosi.
Wolę spytać kizi mizi
jak jej idzie, co już nosi,
bo autorska dieta mad
daje efekt, jaki skład?
Tutaj pytam się graficznie
pomijając rymy moje
czy przed taka mad nam była O
a po sam jak palec stoi I

tinka dobrze wieszczy, gada
o filmiku na youtubie,
bo to pierwszy film jest brata
Julii, a już odniósł sukces.
Jak tak dalej pójdzie oraz
film za filmem będzie tworzyć
Julia tak jak Ula w kasku
aby przeżyć, będzie chodzić.

Profil brata Julii – Uli
na portalu tak już znanym…
Mnie zachwyca sweter brata,
Marka widziałam ubranym
no Filipa, w telewizji
tylko w innym był kolorze,
ale szczegół, nieistotny
dla mnie kojarzyć się może
jednoznacznie, proszę Was,

no i nastał taki czas
by poruszyć rzecz następną.
Pantomima nasza zwinna
od dziś chwali się pętelką
dzięki Lucy uczyniła
krok milowy, życia skok
awansując kapitańsko
taka jest blogowa moc.

I agunia nam się broni,
wyróżniono jej list w prasie,
powodzenia moja miła
dwóch sukcesów, nam się naciesz :*

Tutaj zgłaszam mocny protest
wobec traktowania piesków
obowiązkiem blogowiczki
jest ratunek dla pinczerków.
Więc gdy psina jest w potrzasku
blog herosa rusza szybko,
a nie śmieje do rozpuku,
Lucyna wyjaśni wszystko

*

bvb kochana opatrzność czuwała,
że się razem z córą cała uchowałaś.
Mówią, że kobieta za kółkiem to klęska,
teraz niech się wstydzi jazdy, ta część męska.

*

kasik też widziałam te piękne jeziora,
wróć… nie przywitałam się, ja wredna zmora,
witaj kasik droga, ślę Ci pozdrowienia,
zajrzyj do Krka Parku, też jest wart zwiedzenia :***

*

Utonęłam na youtubie,
babyblue, jak ja Cię lubię :*

*

Uciekam w tło, dobranoc mówię,
bo jak znam siebie, to się znów zgubię,
między youtubem i życiem szarym…
Markowych snów ode mnie Klary
życzę tym, co sen ich morzy, padli,
a nocnym Markom by nowi wpadli
i zasilili stan przetrzebiony,
Klara się żegna, składa pokłony :***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz