Get your own Digital Clock

niedziela, 6 września 2009

WIŚNIENKA ABSOLUTNA !! Rymy KlaryV cz.21

Hit na hity!!! O jejuniu!!

KlaraV ;)

proszę czekać będzie rozmowa
carmen nam dziś tutaj dała,
proszę czekać będzie rozmowa
przy czytaniu kalendarza
proszę czekać będzie rozmowa
z emocji aż spiekłam raka.
proszę czekać będzie rozmowa
Dzięki carmen, ale bomba
proszę czekać będzie rozmowa
akcja nabiera rozpędu,
proszę czekać będzie rozmowa
a ta wstawka przeplatana
proszę czekać będzie rozmowa
jest, bo bliskam ja obłędu.
proszę czekać będzie rozmowa
Na łączenie ze szpitalem
proszę czekać będzie rozmowa
czekałam chyba godzinę
proszę czekać będzie rozmowa
i tekst taki usłyszałam
proszę czekać będzie rozmowa
z 40 razy, jedynie.
proszę czekać będzie rozmowa
Dla tych co mnie nie poznali
proszę czekać będzie rozmowa
przedstawić się chyba muszę,
proszę czekać będzie rozmowa
KlaraV bliska obłędu,
proszę czekać będzie rozmowa
sekretarkę tą uduszę.
proszę czekać będzie rozmowa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz