Get your own Digital Clock

czwartek, 24 września 2009

Rymy KlaryV cz.27

*

Witam Kochane Dzioby
życząc udanej pogody,
a jak mi szczęście dopisze
to dzisiaj z Wami popiszę.

Na razie wszystko szykuję
dla rannych Dziubków gotuję,
nastawiam wodę na kawę,
przed Wami zaraz postawię…

…śniadanie godne prezydenta
Klara o wszystkim pamięta,
więc brać, co komu smakuje,
od serca Was tym częstuję.

Zrobiłam co w mojej mocy,
by po rozgadanej nocy,
przygotować z rana
blog do całodziennego działania.

Teraz uciekam by potem,
pojawić się tu z powrotem,
dopiero w późniejszej porze,
prezydent popisać może.

*

dubai… to było piękne (4:27; 6:27)
że serce samo mi mięknie,
miękną mi także kolana,
jesteś THE BEST ma Kochana :***

*

Witam ponownie moje Kochane,
jak to w niedzielę wszystko zaspane
albo inaczej dzień celebruje
dlatego puchy, ja tak to czuję.

Poranna zmiana powoli się zbiera
do dubai, 4ever, dołączyła Mea,
jest też Paulisia i zaba z cyframi,
no i prezydent, zawsze między Wami
jeżeli nie ciałem to się tli kochani.

*

dubai słoneczko, dbaj o siebie proszę,
jak na nocnej warcie to odsypiaj trochę,
a Ty chorowitku wiernie trwasz bez przerwy,
najpiękniejszy z pyszczków, jesteś nam tak wierny.

*

Tak jak obiecałam zawsze jestem z Wami,
a teraz na trochę oddalam się Kochani,
wrócę jak najprędzej, na bloga mojego,
powitajcie innych w imię prezydenta swego.

*

Na pudlu portalu
jest post o serialu,
jak zwykle u niego
coś niepochlebnego,
ciekawym podaję linka ze spacjami
ale to nic ciekawego, jak zwykle z pudlami:

pudelek.Pl/artykul/18376/brzydula_bedzie_teraz_ladna/

*

Witam z rana, niewyspana,
tak jest gdy prezydent gania
po imprezach weekend cały,
łeb mi pęka świecie mały.

Mam nadzieję, że śniadanie
dziś jest już przygotowane,
bo do tego nie mam głowy
chcę się tylko napić wody.

Zmykam w tło moi kochani
nie dlatego żem na bani,
ale obowiązek wzywa
co się pracą dziś nazywa.

*

Mam świetny horoskop,
no powiedzmy prawie,
zamiast popracować
będę leżeć w trawie.

Ambitne me plany
na bok też odkładam,
w niebanalny sposób
kasę ja uskładam.

KlaraV dziękuje,
carmen w czółko całuje :*

*

Powiem Wam Kochani,
z pracy piszę z Wami,
że o tej miłości
większość bloga gości
wiedziało nim carmen
newsa nam podała
ale i tak TOBIE
dziękujemy kochana.

Maciek chłopak fajny
wcale nie sprzedajny,
Ania była miła
gdy Ulę zobaczyła.
Pasują do siebie,
będzie im jak w niebie.

Uciekam już bowiem
jednym śledzę okiem
co wyrabia szef,
by nie wpadł w swój gniew.

Dla tych co nie wiedzą
z KlarąV tu siedzą

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz