Get your own Digital Clock

poniedziałek, 13 lipca 2009

BrzydUlowe listy Iwony cz.13 - 15.06.2009 i 17.06.2009

15.06.2009




„Witaj Ula
Dzisiaj odzyskałem wolność, jest już po rozwodzie. Paulina dotrzymała słowa. Teraz zabrała Filipa na spacer i lody. Pojutrze wyjeżdża z powrotem do Włoch. Jej miłość kwitnie, dasz wiarę? Nawet widać to po niej. Nareszcie chyba spotkała odpowiedniego faceta, podobnego do niej.
Niedługo wyprowadzam się od rodziców. Kupiłem mieszkanie, niedaleko, żeby Filip miał blisko do dziadków. To spore mieszkanie, starczy na czteroosobową rodzinę Ale na razie zamieszkam w nim tylko z Filipem.
W firmie wszystko idzie dobrze. Wiesz, że niedługo spłacę kredyty, którymi mnie uratowałaś kiedyś. Mój aniele stróżu.
Co u ciebie, napisz bo tęsknie za wiadomościami od ciebie. Wysyłam ci nasze zdjęcie. Zosia już ma prawie pół roku, jest do ciebie podobna?
Twój Marek”




„ Drogi Marku
Gratuluję aksamitnego rozwodu. Tylko korzystaj mądrze z odzyskanej wolności. Anioł stróż patrzy.
Zosia rzeczywiście ma już pół roku. Jest moim oczkiem w głowie. Poświęcam się jej w pełni. Na razie nie wracam do pracy, chociaż już o tym troszkę myślę. Dzięki za zdjęcia. Filip to śliczny chłopczyk, Marek też niczego sobie. Wyglądacie na zadowolonych i szczęśliwych. Wysyłam ci zdjęcie Zosi i moje. Sam oceń czy jest do mnie podobna.
Za tydzień idę do szpitala. Adam namówił mnie na korektę wzroku. To podobno bezpieczna i powszechna metoda. Potem nie będę już musiała nosić ani okularów ani szkieł. Trzymaj kciuki.
Całusy i uściski
Ula”




17.06.2009



„Ula
Dzięki za zdjęcie a właściwie zdjęcia. Jesteście cudne, Zosia ma twoje oczy, piękne oczy, ale włoski jasne, pewnie po tacie. Rośnie następna sercołamaczka ;) Jak ty się zmieniłaś, wciąż oglądam twoje zdjęcia, znam je wszystkie na pamięć. Ale to ostatnie… jak ją karmisz, to po prostu odjazd. Specjalnie mi je wysłałaś, żebym już do końca oszalał. Dużo w życiu widziałem, ale taki obrazek to dla mnie nowość. Tyle w tym ujęciu miłości, jak ty na nią patrzysz, a ona ma zamknięte oczka i tworzycie jedność. Po prostu piękne. Gdybym był z tobą to chciałbym ciągle na was patrzeć. Kocham was obie.

Powodzenia na zabiegu, na pewno wszystko będzie dobrze.
Całuję,
Twój na zawsze Marek.”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz