Get your own Digital Clock

poniedziałek, 6 lipca 2009

Rymy KlaryV cz.7

*


jol - dobre pytanie,
też mnie to nurtuje
czemu każde słowo
dziś mi się rymuje [pic]


*


O bogini słowa nasza Pantomimo
Maja zna fabułę przed nami ukrytą słówko
po słóweczku wyciąga powoli,
Marzena Juraczko za sekretem stoi [pic]


*


Martus1 myślę sobie, że za moje rymy
to dziś w mojej diecie winne są jarzyny;)
jutrzenko kochana Ty zauważyłaś,
że po tych jarzynach tak się wylaszczyłam [pic]


*


Dietetyczna sałatka to do mnie przemawia !
jutrzenko po kabelku, buzię swą nastawiam [pic]


*


Na ruszt coś wrzuciłam teraz popić trzeba,
to w którym kabelku wino się przelewa?
Bo ten szyfr tęczowy nie przemawia do mnie
wcześniej już wypiłam, powiem Wam nieskromnie,
no i teraz problem mam z tęczą kolorów
bo moje kabelki już są pełne wzorów :)))


*


Martus1 gospodyni spieszę z wyjaśnieniem
loose odpowiada za imprezowe odzienie,
każdy z gości przybył w “umówionym” dresie
że nie zauważyłaś, dasz wiarę, nie wierzę [pic]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz