Get your own Digital Clock

wtorek, 14 lipca 2009

BrzydUlowe listy Iwony cz.17 - 20.07.2009

20.07.2009





„ Adamie

Chciałeś bym podjęła szybką i męską decyzję. Tak się stało. Przemyślałam wszystko i chcę spróbować ułożyć sobie życie z Markiem. Kochamy się, nasza miłość przeszła krętą drogę i przetrwała od przyjaźni, namiętności, poprzez kłamstwo, odrzucenie, rozpacz, żal do przebaczenia, akceptacji, wsparcia i wiary w przyszłość. Wiem, że mnie zrozumiesz. Chcemy z Markiem wychowywać nasze nie wspólne, ale kochane dzieci Zosię i Filipa.
Wracaj do Monachium, czekam.

Ula”







„Marku

Zamykam oczy i stawiam na nas. Kochajmy się i niech już nic nas nie rozdziela.
W najbliższych dniach wraca Adam. Zamierzamy szybko wziąć rozwód, równie aksamitny jak twój. Muszę załatwić jeszcze kilka spraw zawodowych i za miesiąc wracam z Zosią do Warszawy.

Twoja Ula”







„Ula kochanie ty MOJE jedyne

Sprawiłaś, że jestem szczęśliwy. Dziękuję, że w nas uwierzyłaś, we mnie. Chciałbym być teraz z tobą, tulić cię w ramionach i całować mocno. Jeszcze miesiąc każesz mi czekać na spełnienie marzeń. Poczekam, tu jest wasze miejsce, wszystko będzie gotowe na wasz przyjazd.
KOCHAM, CZEKAM I TESKNIĘ
KOCHAM, CZEKAM I TESKNIĘ
KOCHAM, CZEKAM I TESKNIĘ
KOCHAM, CZEKAM I TESKNIĘ
KOCHAM, CZEKAM I TESKNIĘ
KOCHAM, CZEKAM I TESKNIĘ
KOCHAM, CZEKAM I TESKNIĘ
KOCHAM, CZEKAM I TESKNIĘ
KOCHAM, CZEKAM I TESKNIĘ
KOCHAM, CZEKAM I TESKNIĘ
KOCHAM, CZEKAM I TESKNIĘ
KOCHAM, CZEKAM I TESKNIĘ
JESTEŚ MOJA NA ZAWSZE
JESTEŚ MOJA NA ZAWSZE
JESTEŚ MOJA NA ZAWSZE
JESTEŚ MOJA NA ZAWSZE
JESTEŚ MOJA NA ZAWSZE
JESTEŚ MOJA NA ZAWSZE
JESTEŚ MOJA NA ZAWSZE
JESTEŚ MOJA NA ZAWSZE
JESTEŚ MOJA NA ZAWSZE
JESTEŚ MOJA NA ZAWSZE
JESTEŚ MOJA NA ZAWSZE
JESTEŚ MOJA NA ZAWSZE

Cały Twój Marek”

2 komentarze:

  1. Proszę o kolejną częśc jeszcze dziś, bo nie zasnę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. tak bardzo proszę o kolejne listy ;)

    OdpowiedzUsuń