Get your own Digital Clock

poniedziałek, 13 lipca 2009

Twórczość loose 'przelana na klawiaturę' cz.9

Ula wstała o godzinie 9 , załozyła okulary w ładnych ciemnych prostokątnych oprawkach
i wzięła do reki butelkę z woda i wyszła przed domek usiadła na ławce ,
gdy zaczął jej dzwonić telefon.

Odebrała ,okazało się ,że to Ala,dziewczyna porozmawiała z nią po czym ,
zobaczyła ,że ma jedna nieodczytaną wiadomość od Marka , treśc brzmiała następująco

,,Dlaczego się nie odzywasz i nie odbierasz moich telefonów ,martwie się i ciebie .Marek ‘’

Ula choć bardzo za nim tęskniła , nie chciała odbierac od niego telefonów , poporstu przez te kilka dni urlopu chciała sobie wszystko poukładać,zwłaszcza sprawy związane z Markiem. Jej zadumanie przerwał Michał ,który siła zaciągnął Ulę na swoją żaglówkę ,
aby pokazać jej piekną okolicę .Słoneczna pogoda sprzyjała miłej żegludze ,
Ula siedziała na wygodnym lezaku i podziwiała krajobraz.
W pewnym momencie Michał do niej podszedł i przyniosl jej cos do picia. Dziewczyna odłożyła swój pamiętnik i zaczeła rozmowe z Michałem.
Wyczuła ,że podoba się chłopakowi,jednak nie zwracała na to uwagi .
Gdy dobili do brzegu , Ula od razu ruszyła w strone domku ,
jednak Michał chwycił ja za ręke i zapytał

-Może dzisiaj wieczorem przyjdziesz na imprezę
-Wiesz nie wiem jeszcze zobaczę
-Będzie mi naprawdę miło ,widząc cie tam
-Zastanowie się-powiedziała Ula z nutką optymizmu w głosie

Gdy Michał odszedł ,Ula udała się na pomost nad jeziorem ,postanowiła odpisac Markowi na SMSa

,,U mnie wszystko w porządku , nie musisz się martwić.Przepraszam ,że nie odbierałam , ale miałam wylaczony telefon.Ula’’

Natychmiastowo Marek jej odpisał

,,Bardzo za tobą tęsknie ‘’

Ula odłożyła telefon myśląc czy odpisac Markowi czy nie ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz