Get your own Digital Clock

niedziela, 12 lipca 2009

Rymy KlaryV cz.13

Dzień dobry, witam się z rana
- wcale Klara nie wyspana
-mimo, że o północy wartę skończyłam,
to się przed długi czas nie uśpiłam,
mając wciąż w głowie nowe rymy,
mówiąc je w myśli do każdej dziewczyny.
Blogowica kolejne ujawniła lica
zaczynam rymami i w realu pisać,
nie mówiąc już o tym, ze nawet w rozmowie,
po cichu dla rymu dopowiadam sobie.
Ale koniec o mnie co się w nocy działo,
co “zombiaków wartę” bardzo nurtowało?
Zaraz mój głód wiedzy zapełnię litrami
wpisów, a więc znikam na razie Kochani :***

*
Warta nocna hasłem “Gdzie Ty jesteś?” stała,
jak się ktoś pojawił, reszta zapodziała.
Ale koniec końców, się odnaleziono,
była Monia:), Lucy i Ty Adama Żono.
W imieniu nas wszystkich, społeczności małej,
nocna warta dała kasik pożegnanie.

*
jutrzenka jest w szoku,że pusto na blogu,
ale co się dziwić,tu się trzeba wstydzić!
Ktoś nie zamknął okna, wicher tutaj dmucha,
więc rannych wywiało i stąd taka pucha.

*
To ja również znikam z tej strony, bo zaraz
wpadnę w samozachwyt i miast pisać Klara
będę uzurpować sobie tytuł nowy,
że opanowałam blog już „do połowy”
i do KlaraV vel Prezydent bloga,
każę sobie dodać blogowa królowa :)

*
Na chwilę powracam choć robota czeka,
urząd prezydenta to jest ciężka teka.
kasik wracaj szybko, opal nam się ładnie,
Chorwacja jest piękna, każdy mi przytaknie.

bvb niegodnam się podpisać TOBIE,
to co piszę, ot tak, w mej się rodzi głowie,
poza tym odwykłam już od długopisa
tylko klawiaturą mi wypada pisać :)

*
DaGa skoro piszesz
to masz klawiaturę
a na niej przyciski
powiem całą furę.

Wśród nich się znajduje
„home” przedziwna nazwa
wciśnij no i zobacz?
I co, niezła jazda :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz