Get your own Digital Clock

niedziela, 5 lipca 2009

Rymy KlaryV cz.4

*

Lucyna bliższaś mi niż ciału koszula,
Twoja troska MNIE rozczula,
Martus1 desperacja ma tym podyktowana,
że mimo podjętego trudu przez jutrzenkę zostałam wykiwana,
która tort urodzinowy dać mi chciała
i którą w mych “wierszach” wcześniej opiewałam
Anioo to nie ja, ja to nie ona,
ale obie nie wypadłyśmy sroce spod ogona
Martus1 gratulacje,
l może i masz rację
krótko, ale czy świetnie?
eMBe - dziękuję serdecznie,
teraz zniknę Wam z monitora,
wrócę gdy poprawi mi się nastrój, myślę do wieczora,
a gdy na blog zawita jutrzenka ma mara
powiedzcie, że jej rekord odchorowuje Klara


*


loose jak na imprezce będzie moja Mara,
dres proszę w barwy wojenne - to mówiła Klara


*


Dziuby moje drogie
znowu się pojawiam
mimo, że wciąż w pracy
to dla bloga skradam
kolejną minutkę
albo całą chwilę
wywiad obejrzałam
carmen czoło chylę
dla Kuby buziaki
za dobrą robotę(zaraz kończę pracę
zajrzę na blog potem)
Jutrzenko kochana
jestem optymistką
Twój krótki komentarz
wyjaśnił mi wszystko :***


*


Maju Jubilatko,na zakupach byłaś
zapewne procentów, żarcia nakupiłaś,
zdradź proszę Kochana bo brak wiadomości
o której Majeczko czekasz na swych gości.
To ważne pytanie, w końcu jest nas kupa
czy serwer udźwignie, bo jak nie to d***
nie impreza będzie, ale lament w sieci
miała być impreza, blog pustkami świeci.
Stąd też apel wielki do Admina strony
na imprezę Mai czuj się zaproszony,
ale spraw Kochany, aby nasza biba
super się udała, na pewno, nie chyba.


*

Od dłuższego czasu
pozostaję w tyle
nadrabiam komenty
czasem już Was mylę
niech dobra duszyczka
oświeci mnie proszę
czemu Lamia Reno
nową ksywkę nosi?
Co to za zdarzenie
jej udziałem byłoże przy starym nicku
coś się pojawiło?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz