Get your own Digital Clock

poniedziałek, 6 lipca 2009

Rymy KlaryV cz.6

*


Maja to Patrona - ta forma właściwa
i jak każe tytuł pierwszą wśród nas bywa
dlatego posiada nowe wiadomości
może się podzieli, niech nie złości gości.
Jeżeli coś więcej przed nami ukrywa
tytuł zagrożony, Patroną się bywa [pic]


*


Marzena Juraczko jak google podaje
współpracuje z prasą pytania zadaje.
Me pytanie inne skąd nasza Majeczka
ma takie kontakty? - to ciekawe zdeczka.


*


Do naszej imprezy trzy kwadranse stoi,
więc się ja oddalę, od blogu powoli.
Na głowie mam wałki, maseczkę na twarzy,
ogarnę się trochę, wtedy się pokażę.


*


Jubilatki miłe, zgromadzeni goście,
KlaraV przybyła, no spóźniona troszkę [pic]
Wybaczcie kochani, ale w drodze tutaj
tak mi się spieszyło, że zgubiłam buta [pic]


*


No to jak impreza i to z procentami
to wypada uczcić M&M1 toastami.
A więc drogie Moje wybaczcie mi składnię
na Waszą cześć sto lat - zaśpiewamy ładnie:
Sto lat, sto lat, Niech żyją, żyją nam.
Sto lat, sto lat, Niech żyją, żyją nam,
Jeszcze raz, jeszcze raz, niech żyją, żyją nam,
Niech żyją nam! Maja i Martus1!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz