Get your own Digital Clock

poniedziałek, 6 lipca 2009

Rymy KlaryV cz.5

*


Nie wiem jak tam u Was
u mnie słonko świeci
fakt że jest gorąco
i z ciała pot leci
ale lepsza dla mnie
jest pogoda taka
niż moknąć na deszczu
tym bardziej w chodakach


*



Maju na pytanie nie mam odpowiedzi.
Wiem, jesteś zajęta, a czas szybko leci.
Proszę jednak rozważ moje zapytanie:
o której Kochana jest nasze spotkanie?


*


Lucyno, jutrzenko to gruba przesada
czasem coś zrymuję, no bo tak wypada
a okazja dzisiaj wyśmienita jest
przed imprezą Mai takich rymów test
Nenia blogowiczko gratuluję TOBIE
o TWOIM wyniku Lucy się wypowie
wszak to nasz omnibus jest obliczeniowy
ja do tych cyferek wcale nie mam głowy


*


Kciuki droga Neniu - sposób przestarzały
blogowiczki nową metodę podały
zamiast ściskać piąstki, tak to miła rób
dyskretnie zaciskaj palce u swych stóp


*


Już myślałam biedna, że się wtapiam w tło,
a moje komenty po prostu zjadło,
moja desperacja dziś jednak wygrałna
podwójny koment Maja odpisała :)))


*


Lucynko kochana co ja zrobić mam
kiedy w mojej głowie taki właśnie chłam
głowa do języków to jest dobra sprawaja
sem Wasza holka* - jutrzenka powiada
* to jest czeski w moim wydaniu słyszany parokrotnie w telewizorze,
więc pewnie tyle ma wspólnego z czeskim, co czeski błąd ;)))


*


Dzisiejsza impreza będzie chyba hitem
zastole gotowe, gotowy napitek
ale trzeba będzie ograniczyć picie
bo już bez procentów w krzakach się widzicie :)))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz